Buongiorno,
non riesco ad attivare il coupon relativo all'acquisto del rullo.
Il codice risulta sempre errato, come posso fare?
Grazie.
COUPON
Moderators: Elite Admin M, Elite Admin S
-
- Posts: 1
- Joined: Sat Jan 09, 2021 8:46 pm
Re: COUPON
Good evening from cape Town, recently purchased Elite Suite and downloaded the My E-Training app on my iPad then when want to activate my 12mnths free subscription cannot find place in app to activate, getting extremely unhappy as want to start using my investment!
-
- Posts: 66
- Joined: Wed Jan 06, 2021 10:20 pm
- Location: France
Re: COUPON
Hi there
Open the app, on main screen tap the top left corner (3 horizontal lines) then go for premium.
Enjoy the video thingy
Open the app, on main screen tap the top left corner (3 horizontal lines) then go for premium.
Enjoy the video thingy
-
- Posts: 1
- Joined: Sun Oct 23, 2022 7:16 pm
Re: COUPON
Buongiorno, ho lo stesso problema. Inserisco il numero di seriale riportato sull'etichetta, come richiesto ma mi dice che risulta errato. Qualcuno sa dirmi come fare?
- Elite Admin S
- Posts: 2776
- Joined: Tue Nov 08, 2016 10:18 am
Re: COUPON
Buongiorno Paolo
Verifichi di aver inserito correttamente il seriale.
Se il problema persiste, contatti l'assistenza tecnica inviando il numero di seriale del trainer:
https://support.elite-it.com/it/ticket
Saluti
Verifichi di aver inserito correttamente il seriale.
Se il problema persiste, contatti l'assistenza tecnica inviando il numero di seriale del trainer:
https://support.elite-it.com/it/ticket
Saluti
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 29 guests